دبی در کدام کشور است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1403
بازدید : 15
نویسنده : mozhgan

دبی به عنوان یک شهر خیره ‌کننده که در زمان ‌های نه چندان دور از یک دهکده کوچک به یکی از بزرگ ترین شهر‌های لوکس دنیا تبدیل شده است، از شهر‌های مهم تجاری در جهان به شمار می ‌آید، اما بسیاری از افراد به دنبال جواب این سؤال هستند که دبی در کدام کشور است؟

سایر مقالات : عالی ترین زمان برای سفر به دبی

دبی به عنوان یک شهر خیره ‌کننده که در زمان ‌های نه چندان دور از یک دهکده کوچک به یکی از بزرگ ترین شهر‌های لوکس دنیا تبدیل شده است، از شهر‌های مهم تجاری در جهان به شمار می ‌آید، اما بسیاری از افراد به دنبال جواب این سؤال هستند که دبی در کدام کشور است و چه ویژگی‌ ها و منابع و امکاناتی دارد. شهری شگفت ‌انگیز که دارای آسمان خراش ‌ها و ساختمان‌ های بسیار لوکس و مدرن بوده چگونه در مدت بسیار کوتاهی این چنین با شکوه قد برافراشته است. با ما همسفر باشید تا به دبی سفر کنیم و به روند پیشرفت این شهر خیره ‌کننده نگاهی بیاندازیم.

سایر مقالات : سفر دبی با تور یا انفرادی

معرفی شهر دبی

دبی یکی از وسیع‌ ترین و با امکانات ‌ترین شهر‌های امارات متحده عربی شناخته می ‌شود. شهر دبی از سمت جنوب با کشور ایران همسایه بوده و در حاشیه اطراف خلیج فارس واقع شده است. لازم به ذکر است شبه جزیره عربستان نیز در مجاورت شهر دبی قرار گرفته و یکی از شهر‌های اعیانی نشین عرب و شیخ نشین شناخته می ‌شود. مسافران تور دبی لقب‌ های متعددی از این شهر را می ‌شنوند که برخی از آن‌ ها نظیر شهر آسمان‌خراش ‌ها یا شهر تجملات و یا همچنین شهر شگفت ‌انگیز است.

بر اساس آخرین سرشماری و آمار‌گیری که در سال ۲۰۰۹ میلادی انجام شد جمعیت شهر دبی که به عنوان عروس امارات شناخته می‌ شود، حدود یک میلیون و هفتصد و هفتاد و یک هزار نفر است. مساحت این شهر حدود یک میلیون و دویست و هشتاد و هفت هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع بوده و به عنوان بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی معرفی می ‌شود که از دیگر شهر‌های امارات ۸ برابر بزرگ تر است. این شهر به عنوان گران ‌ترین شهر خاورمیانه بوده و در لیست لوکس‌ ترین و لاکچری ‌ترین شهر‌های جهان قرار دارد. لازم به ذکر است در رتبه ‌بندی شهر‌های گران جهان، دبی رتبه ۲۰ را دارا است.

ما در مجله گردشگری و توریستی نیک روز به جزییات سفر به دبی پرداخته ایم.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com